مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-07سياسي

کشف 5800 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان


فرمانده انتظامی استان گلستان برخورداری از نیروهای مؤمن و ولایتمدار را از مهمترین ویژگی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: - ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان برخورداری از نیروهای مؤمن و ولایتمدار را از مهمترین ویژگی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برقراری 570 هزار تماس نشانگر اعتماد هموطنان به پلیس است.

سردار محمدسعید فاضل دادگر، صبح امروز شنبه 15 مهرماه 1402 در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی استان گلستان، اظهار کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، امروز نیروی انتظامی آبروی حاکمیت و هندسه امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با ایمان قلبی و اقتدار، همیشه و در همه صحنه ها برای برقراری امنیت حاضر هستند، ادامه داد: حرکت در مسیر پلیس تراز اول انقلاب، امری لازم برای برقراری امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره های مختلف بصیرت برای کارکنان نیروی انتظامی، افزود: راهبرد هوشمند در توسعه و تربیت نیروهای مسلح و فرآیندهای هوشمندسازی در طول سازمان و تعامل با دستگاه ها از دیگر برنامه هایی بوده که در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5800 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

کشف 5800 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان