مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-22سياسي

ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات دولتی به ویژه در مناطق کم برخوردار


رییس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از سازمان تأمین اجتماعی استان بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات دولتی به ویژه در مناطق کم برخوردار تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از سازمان تأمین اجتماعی استان بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات دولتی به ویژه در مناطق کم برخوردار تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو طی بازدید از نحوه فعالیت و خدمت رسانی تأمین اجتماعی به مردم اظهار کرد: مسلماً، یکی از دستگاه های مهم در امر خدمت رسانی به مردم تأمین اجتماعی است که به لحاظ وظایف سازمانی و درگیری مستقیم آن با حوزه بهداشت درمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی و خدمات این سازمان که عده زیادی از مردم را پوشش داده است ایجاب می کند تا خدمات این سازمان با استفاده از ظرفیت های فن آوری های نوین به بهترین شکل ممکن به مردم ارایه شود تا ضمن برخورداری از کیفیت مطلوب با ایجاد سازکارهای نظارتی از وقوع بسیاری از مشکلات و تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

کثیرلو با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین جنبه های تحقق عدالت اجتماعی گستردگی آن در بین آحاد مردم است، خاطرنشان کرد: ارایه عادلانه خدمات به ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات دولتی به ویژه در مناطق کم برخوردار

ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات دولتی به ویژه در مناطق کم برخوردار