مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-14سياسي

تمدید شش ماهه برنامه ششم توسعه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام


تمدید شش ماهه برنامه ششم توسعه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تایید شد.

- مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی مصلحت مورد نظر مجلس در خصوص تمدید اجرای قانون برنامه ششم توسعه و نیز ادامه بررسی طرح بانک مرکزی به ریاست آیت الله املی لاریجانی و با حضور روسای قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای مجمع تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی های چشمگیر و بی سابقه جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی را تبریک گفت و اظهار داشت: طرح تمدید زمان اجرای قانون برنامه ششم توسعه که با ایراد شورای نگهبان و اصرار مجلس شورای اسلامی، به عنوان موضوع اختلافی و برای تشخیص مصلحت به مجمع ارجاع شده است و همچنین ادامه بررسی ماده 22 طرح بانک مرکزی در دستور کار قرار دارند.

بنا بر این گزارش عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان در خصوص ضرورت قانونی تمدید زمان اجرای برنامه ششم تا پایان سال 1402 و بررسی این مصوبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی ارایه کرد.

پس از این توضیحات و اظهار نظر برخی اعضاء، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصلحت مورد نظر مجلس در خصوص تمدید شش ماهه برنامه ششم توسعه را تایید کرد.

در ادامه جلسه، ماده 22 طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که به تعریف، جایگاه، وظایف و ترکیب هیات های انتظامی بانک مرکزی و نیز ایجاد شعبه ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید شش ماهه برنامه ششم توسعه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام

تمدید شش ماهه برنامه ششم توسعه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام