مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-17حوادث

بی احتیاطی جان مرد 65 ساله را گرفت


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: مرد 65 ساله ای که به دلیل بی احتیاطی و استفاده از طناب نامرغوب به داخل استخر می افتد جان خود را از دست داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: مرد 65 ساله ای که به دلیل بی احتیاطی و استفاده از طناب نامرغوب به داخل استخر می افتد جان خود را از دست داد.

ابوالفضل اسدی، در گفت و گو با ایسنا از غرق شدن مرد 65 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد و افزود: در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر غرق شدن مردی حدوداً 65 ساله در استخر کشاورزی در نزدیکی روستای صمان بلافاصله یک اکیپ از نجات گران و غواصان ایستگاه شماره یک به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بر اساس شواهد موجود این مرد به صورت تصادفی به داخل استخر ذخیره آب کشاورزی سقوط کرده و به دلیل عدم توانایی در خارج شدن از این استخر جان خود را از دست داده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور همچنین افزود: ظاهراً مرد یاد شده که در نزدیکی محل استخر مشغول به کار بوده که به دلیل بی احتیاطی و استفاده از طناب نامرغوب به داخل استخر می افتد و به دلیل عدم آشنایی با شنا غرق شده و جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی جان مرد 65 ساله را گرفت

بی احتیاطی جان مرد 65 ساله را گرفت