مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-04اقتصادي

ابلاغ 250 میلیارد اعتبار برای طرح های مدیریت آب خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های مدیریت منابع آب استان از مصوبات ویژه سفر ریاست محترم جمهوری به استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سید عقیل مرتضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در سال جاری تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های مدیریت منابع آب استان از مصوبات ویژه سفر ریاست محترم جمهوری به استان، ابلاغ شده است.

وی گفت: این مبالغ از محل های متفرقه اعتباری علاوه بر قانون بودجه برای تسریع روند اجرایی سد گلمندره و اقدامات تکمیلی اجرای پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: روند اجرایی سد گلمندره تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای ساخت این سد تاکنون حدود 630 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مرتضوی توضیح داد: تکمیل سد گلمندره در ردیف طرح های اولویت دار دولت سیزدهم قرار دارد و با بهره برداری از این سد سالانه 9 میلیون و 300 هزار متر مکعب آب برای پوشش یک هزار هکتار از زمین های پایین دست تنظیم می شود.

وی تصریح کرد: هدف از ساخت سد گلمندره، کنترل سیلاب ورودی به جنگل گلستان، بهبود وضعیت کشاورزی در اراضی پایاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 250 میلیارد اعتبار برای طرح های مدیریت آب خراسان شمالی

ابلاغ 250 میلیارد اعتبار برای طرح های مدیریت آب خراسان شمالی