مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-18حوادث

دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس بابل


فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در کمتر از دوساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بابل ، بلافاصله با تشکیل تیم های عملیاتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که آدم رباها با خودروی پژو 206 ضمن انسداد مسیر و وارد نمودن خسارت به خودرو و ضرب و جرح شاکی وی را به مخفیگاه خود انتقال دادند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از 2 ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در یکی از شهرهای استان شدند .

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی در عملیاتی غافلگیرانه 2 نفر از اعضای باند آدم رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند آنان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با بیان این که  متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با شاکی عنوان کرده اند خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس بابل

دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس بابل