مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-09سياسي

نظارت 13نفر از معتمدین شهرستان گنبدکاووس بر روند انتخابات


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با حضور اعضای شورای تامین و 30 نفر از برگزیدگان شهرستان، 13 نفر از معتمدین شهرستان برای نظارت بر اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گنبدکاووس انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابا مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهارکرد: طبق دستورالعمل و قوانین انتخابات و با بررسی های انجام شده 30 نفر از برگزیدگان و بزرگان شهرستان گنبدکاووس برای انتخاب اعضای معتمدین هیئت اجرایی برگزیده و دعوت شدند و با حضور دادستان و اعضای شورای تامین این جلسه برای انتخاب 13 نفر معتمد بر نظارت انتخابات برگزار شد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این بود تا افرادی که متدین و از سلامت و صداقت کار برخوردار بودند و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی هستند، انتخاب شوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی ها و کینه توزی دشمن نسبت به نظام جمهوری اسلامی، همه ما باید تلاش کنیم تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات سالم،مشارکت حداکثری،رقابتی سالم بین نامزدهای انتخاباتی رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 13نفر از معتمدین شهرستان گنبدکاووس بر روند انتخابات

نظارت 13نفر از معتمدین شهرستان گنبدکاووس بر روند انتخابات