مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-09اجتماعي

سامانه بارشی پاییزی در راه مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از امشب انتظار داریم به تدریج شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده در غرب استان باشیم.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم امروز شاهد افزایش دمای هوا در استان بودیم به طوری که بیشینه دمای هوا در پل سفید به 34 درجه رسید.

وی افزود: از امشب با تغییر سوی جریانات و شکل گیری جریانات خنک و شمالی انتظار داریم به تدریج شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده در غرب استان باشیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه با استقرار جریانات شمالی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری و بارش های پراکنده در سطح استان باشیم.

اسدی تصریح کرد: بعدازظهر چهارشنبه تا روز پنجشنبه باتقویت جریانات شمالی و عبور موج ناپایدار تراز میانی انتظار داریم بارندگی ها در سطح استان تشدید شود و همراه با وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما و ابری و مه آلود شدن ارتفاعات استان باشیم.

وی با اعلام اینکه بعدازظهر پنج شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود، یادآور شد: از روز جمعه تا اوایل هفته جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی پاییزی در راه مازندران

سامانه بارشی پاییزی در راه مازندران