مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-26ورزشي

دادمرز: می خواهم برای چند طلای جهانی و المپیک بجنگم


کشتی گیر مدال آور وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی صربستان گفت: برای کسب چند طلای جهانی و راه یابی به وزن المپیکی در آیندا تلاش خواهم کرد.

- پویا دادمرز کشتی گیر ایذه ای وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که در مسابقات جهانی صربستان موفق به کسب مدال برنز شد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: سطح مسابقات همیشه در سبک وزن چه در آسیایی و چه در جهانی سخت است و خدا را شکر توانستم در مسابقات آسیایی صاحب مدال طلا شوم از این رو با اثبات خودم به کادر فنی تیم ملی، به عنوان کشتی گیر ملی پوش وزن 55 کیلوگرم راهی مسابقات جهانی صربستان شوم.

وی افزود: چون در مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته باخته بودم، امسال آمدم تا با تمام قوا برای رسیدن به مدال بجنگم و ناکامی سال گذشته را جبران کنم.

کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی صربستان با اشارا به شرایط خود در این مسابقات عنوان کرو: قرعه من در این دوره از مسابقات جهانی واقعا سخت بود، قهرمانان سال گذشته جهان، کشتی گیر میزبان و همچنین قهرمان اروپا در گروه من حضور داشتند و با این دشواری مسیر، خدا را شاکرم که توانستم به مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادمرز: می خواهم برای چند طلای جهانی و المپیک بجنگم

دادمرز: می خواهم برای چند طلای جهانی و المپیک بجنگم