مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-11سياسي

«سربازان جبهه مقاومت» توان ملت اسلام را به رژیم غاصب صهیونیستی تفهیم کردند


سربازان جبهه مقاومت امروز پرچم کلمه حق را بلند نگه داشته اند و به کسانی که جز زبان زور نمی فهمند، توان ملت اسلام را تفهیم کردند که اتفاقات بسیار قابل توجهی است و نشان دهنده این است که امکان لازم برای استقرار کلمه الله در جامعه جهانی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری کشور در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هفته فراجا فرصت مناسبی برای تقدیر و قدردانی از تلاش های مجاهدان خاموشی است که شاید خیلی از مردم نسبت به این تلاش ها مطلع نباشند ولی این مجاهدت ها منجر به ایجاد آرامش و امنیت با ثبات در جامعه شده است و ما قدردان همه این زحمات خالصانه هستیم.

وی افزود: اتفاقات خوبی توسط دستگاه قضایی استان قزوین در حال انجام است و مسوولان و مدیران این دستگاه نه تنها به مراجعه کنندگان پاسخ می دهند بلکه بر مسائل زمین مانده ای که نیازمند ورود آنها می باشد هم ورود جدی دارند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اقدامات اخیری که در جهت صیانت از منافع مردم و مقابله با سوءاستفاده از جریان های ناسالم در دستگاه قضا استان قزوین پیگیری می شود، قابل تقدیر و تحسین برانگیز است و تمامی این اقدامات هوشمندانه، مبنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سربازان جبهه مقاومت» توان ملت اسلام را به رژیم غاصب صهیونیستی تفهیم کردند

«سربازان جبهه مقاومت» توان ملت اسلام را به رژیم غاصب صهیونیستی تفهیم کردند