مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11سياسي

دستگاه های اداری برای پیشگیری از جرائم فضای مجازی برنامه ریزی کنند


دستگاه های اداری این شهرستان به ویژه ادارات فرهنگی و اجتماعی بر پیشگیری از جرائم فضای مجازی برنامه ریزی و تلاش خود را در این حوزه معطوف کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: دستگاه های اداری این شهرستان به ویژه ادارات فرهنگی و اجتماعی بر پیشگیری از جرائم فضای مجازی برنامه ریزی و تلاش خود را در این حوزه معطوف کنند.

علی محمدی کیا، بعد از ظهر امروز( چهارشنبه، 19 مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون که با تجلیل از کارکنان فرماندهی انتظامی همراه بود، اظهار کرد: یکی از چالش های مهم امنیتی امروز کشورمان، آسیب ها و جرائم فضای مجازی است که بنیان خانواده، دارایی و خصوصیات اخلاقی را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: مجرمان به واسطه شبکه های مجازی به مردم نزدیک شده اند و دارایی و ظرفیت های فرهنگی را از بین می برند و این گونه پایه های اساسی مملکت که برگرفته از ارزش ها و اصول است را مورد صدمه قرار می دهند.

به اعتقاد فرماندار تیران و کرون، راهی جز تلاش و برنامه ریزی برای پیشگیری، فرهنگ سازی و آموزش در مقابله با این آسیب ها نداریم و باید توان و ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی را در این حوزه فعال سازیم.

وی ادامه داد: ادارات فرهنگی و اجتماعی با برگزاری دوره های آموزشی، تولید محتوا و بیان واقعیت ها در این حوزه مانع از خسارت از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اداری برای پیشگیری از جرائم فضای مجازی برنامه ریزی کنند

دستگاه های اداری برای پیشگیری از جرائم فضای مجازی برنامه ریزی کنند