مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-23سياسي

گِره کور خرید واگن مترو باز شد


توانستیم گره کوری که از سال 95 در حوزه حمل و نقل ریلی و خرید واگن مترو بسته شده بود را باز کرده و عیدی بزرگی به مردم تهران اهدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، سروری با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی قدرتمندانه توانسته اتمسفر سیاسی جهان را تغییر دهد؛ گفت: کشورهایی که تا دیروز در کنار نظام سلطه علیه ما، ما را تهدید و تحریم می کردند؛ امروز خود را کنار ملت ایران می بینند و یکی از آثار آن، آزاد شدن پول های بلوکه ایران است.

 وی به تقارن روز جهانی صلح و آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه ما امروز با یک بلیه اسفناک در دنیا روبرو هستیم، گفت: آن رنج و سختی که الان دنیا گرفتار آن شده این است که کسانی که امروز بانیان جنگ افروزی و جنگ طلبی و مجرمان به قتل و کشتار در دنیا خود را پرچم داران صلح معرفی می کنند و متأسفانه جای شهید و جلاد را تغییر داده اند و طوری وانمود می کنند تا کسانی که قربانی این اقدامات هستند؛ به تروریست بودن و جنگ طلب بودن متهم می شوند.

گره کور خرید واگن مترو باز شد رییس شورای عالی استانها با بیان اینکه آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت و دستور نظام استکباری و صدام لعین صورت گرفت سندی قطعی بر جنگ افروزی و جنگ طلبی غرب و متحدان آن علیه جمهوری اسلامی بود؛ گفت: اثبات این مظلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گِره کور خرید واگن مترو باز شد

گِره کور خرید واگن مترو باز شد