مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-09اقتصادي

امسال 2500 گردشگر از تپه تاریخی حسنلو در نقده بازدید کردند


مدیر پایگاه ملی حسنلو در نقده از افزایش 21 درصدی بازدیدکنندگان از تپه تاریخی حسنلو در سال جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر پایگاه ملی حسنلو در نقده از افزایش 21 درصدی بازدیدکنندگان از تپه تاریخی حسنلو در سال جاری خبرداد.

حسن شیری در گفت و گو با ایسنا افزود: طی 6 ماهه نخست سال جاری حدود 2500 نفر از پایگاه ملی حسنلو بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 21 درصد افزایش بازدیدکننده ثبت شده است.

وی ادامه داد: از بین بازدیدکنندگان از این مجموعه، 35 نفر گردشگر خارجی از کشورهای مختلف نیز از این تپه تاریخی بازدید کردند.

شیری با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1399 با همه گیری و شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و گردشگری بودیم، افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام یافته در طول سال، اقداماتی از قبیل، برگزاری برنامه های متنوع مانند نوروزگاه، معرفی بیشتر اثر در رسانه ها و عموم مردم، توزیع بروشورهای متنوع و رایگان در پایگاه، مستقر نمودن راهنمایان گردشگری، نصب تابلوها و بیلبوردهای معرفی اثر در جاده های اصلی منتهی به آن شاهد افزایش حضور گردشگران در محوطه تاریخی حسنلو هستیم و امیدواریم که با این اقدامات صورت گرفته، روند صعودی افزایش گردشگر در ماهها و سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2500 گردشگر از تپه تاریخی حسنلو در نقده بازدید کردند

امسال 2500 گردشگر از تپه تاریخی حسنلو در نقده بازدید کردند