مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:162023-10-08سياسي

سردار سلامی: امروز شاهد یک فلسطین قدرتمندیم اسراییل دیگر نمی تواند رجزخوانی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امشب در دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان در سالن شهد سلیمانی اظهار کرد: به ارواح طیبه و تابناک همه شهدای والامقام اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و حرم و سلامت این سرزمین و همه امت اسلام و شهدای خونین بار این روزهای اخیر جبهه پرافتخار مقاومت فلسطین درود و تهنیت می فرستیم.

وی با درود به روح 8 هزار شهید پرحماسه همدان گفت: توصیف د ل انگیز و احساس برانگیزی را رهبر معظم انقلاب از شخصیت جامعه همدان و خصوصیت های متعالی و برجسته مردمان این سرزمین و ستارگان درخشان سپهر افتخارات استان همدان داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر جامعه قوی به واسطه انسان های بزرگ و شخصیت های بافضلیت و عناصر برجسته او شناخته و توصیف می شود افزود: عالمان بزرگ، اندیشمندان و حکمای عالیقدر، مجاهدان راه خدا، ادیبان، فضلا، مجتهدان، فقها، صلحا و شهیدان هر سرزمین گویای رافت و شخصیت آن جامعه هستند.

وی با بیان اینکه به فضل الهی استان همدان سرشار از مفاخر جاودانه است گفت: چهره هایی که همدان به واسطه آنان معرفی می شوند واقعا درخشان هستند، از شهیدان والامقام روحانی شهید محراب آیت الله مدنی که روزگاری امام جمعه همدان بودند گرفته تا شهید اندیشمند و فیلسوف برجسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: امروز شاهد یک فلسطین قدرتمندیم اسراییل دیگر نمی تواند رجزخوانی کند

سردار سلامی: امروز شاهد یک فلسطین قدرتمندیم اسراییل دیگر نمی تواند رجزخوانی کند