مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-19اقتصادي

خیز دو دانش بنیان ایرانی برای جایزه 100 هزار دلاری نمایشگاه جیتکس 2023


در رویداد جانبی پنجمین دوره نمایشگاه جیتکس، که از مهم ترین رویدادهای فناوری دنیاست، دو شرکت ایرانی توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت برای جایزه 100 هزار دلاری راه یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، نمایشگاه جیتکس (Gitex) هرساله در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار می شود و یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین رویدادها در حوزه فناوری و نوآوری به شمار می رود.

پنجمین دوره این نمایشگاه برای ایده پردازان، نوآوران و علاقه مندان صنعت تکنولوژی برگزار می شود و افراد مبتکر و خلاق را از سراسر دنیا گرد هم می آورد.

امسال نیز این رویداد با گردهمایی شرکت های فناور 176 کشور از تاریخ 24 لغایت 28 مهرماه 1402 برگزار می شود و شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز در آن حضور دارند.

به گفته صندوق نوآوری و شکوفایی، در این نمایشگاه 20 شرکت دانش بنیان ایرانی در یک پاویون اختصاصی حضور دارند و به ارائه محصولات و جدیدترین دستاوردهای خود می پردازند.

این صندوق با ارائه کمک هزینه حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و بین المللی، از توسعه بازار آن ها حمایت می کند.

جیتکس فرصت خوبی برای دانش بنیان ها و استارت آپ های دیجیتال ایرانی است که با حضور در آن توانمندی ها و ظرفیت های فناورانه خود را به جهانیان نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دو دانش بنیان ایرانی برای جایزه 100 هزار دلاری نمایشگاه جیتکس 2023

خیز دو دانش بنیان ایرانی برای جایزه 100 هزار دلاری نمایشگاه جیتکس 2023