مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-06اجتماعي

بوستان ساحلی چنار راهدار ظرفیتی گردشگری با کارکرد فرامنطقه ای است


رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بوستان چنار راهدار را یکی از ظرفیت های گردشگری و خدماتی با کارکرد فرامنطقه ای دانست و گفت: - ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بوستان چنار راهدار را یکی از ظرفیت های گردشگری و خدماتی با کارکرد فرامنطقه ای دانست و گفت: این بوستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در ورودی جنوب غربی شهر شیراز می تواند پذیرای مسافران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 9 با حضور رییس و اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

رضا محمدیان امروز، 14 مهرماه در بازدید از پروژه تکمیل بوستان چنار راهدار، با توجه به اتمام احداث رمپ و پله مسیر دسترسی بوستان از بولوار امیرکبیر با اعتبار 12 میلیارد تومان در دو ماه آینده بر لزوم تملک پلاک مورد مسیر دسترسی به پارکینگ تأکید و اظهار کرد: با اتمام احداث رمپ و پله بتوان از مسیر دسترسی جهت پارکینگ شهروندان در هنگام مراجعه به بوستان استفاده کرد.

رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز، بوستان چنار راهدار را یکی از ظرفیت های گردشگری و خدماتی در سطح منطقه با کارکرد فرامنطقه ای دانست و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان ساحلی چنار راهدار ظرفیتی گردشگری با کارکرد فرامنطقه ای است

بوستان ساحلی چنار راهدار ظرفیتی گردشگری با کارکرد فرامنطقه ای است