مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-11سياسي

دستگاه قضا در دفاع از ارزش ها از پلیس حمایت می کند


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به تعامل دستگاه و پلیس گفت: دستگاه قضایی استان در دفاع از ارزش ها کاملاً از پلیس حمایت می کند.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با اشاره به تعامل دستگاه و پلیس گفت: دستگاه قضایی استان در دفاع از ارزش ها کاملاً از پلیس حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، 19 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی استان در دفاع از ارزش ها کاملاً از پلیس حمایت می کند، افزود: پلیس با اقتدار و شجاعت با ناهنجاری ها برخورد و از ارزش ها دفاع می کند اما دشمن هدفش این است که این اقتدار را بگیرد.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بین دستگاه قضایی و انتظامی استان اظهار کرد: دادگستری هماهنگ و همکاری کامل را با پلیس دارد و فرماندهی انتظامی استان نیز انصافاً تعامل و هماهنگی بسیار خوبی را با دستگاه قضایی دارد.

رییس کل دادگستری استان استان فارس، مهم ترین وظیفه پلیس را حفظ ارزش ها دانست و با بیان اینکه پلیس مظهر رحمت و رأفت در جامعه است، تصریح کرد: شجاعت پلیس فارس در برخورد با مخلان نظم و امنیت ستودنی است و دادگستری استان نیز در راستای حفظ اقتدار پلیس از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا در دفاع از ارزش ها از پلیس حمایت می کند

دستگاه قضا در دفاع از ارزش ها از پلیس حمایت می کند