مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-10اقتصادي

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3 هزار و 112 نفر در قم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3 هزار و 11 نفر در قم در روزهای 20 و 21 مهرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، امین مقومی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه، 20 و 21 مهرماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع 3 هزار و 112 نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 541 نفر خانم و 2 هزار و 571 آقا هستند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با بیان اینکه حدنصاب قبولی در آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مختلف 50 درصدکل نمره آزمون های مربوط است افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

مقومی گفت: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون های محاسبه و نظارت برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3 هزار و 112 نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3 هزار و 112 نفر در قم