مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-20اقتصادي

راه اندازی 520 صندوق قرض الحسنه اشتغال زا در سمنان


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از راه اندازی 520 صندوق قرض الحسنه اشتغال زا در این استان با تلاش بسیج خبر داد.

- مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه الگوی صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اشتغال زا در مجموعه بسیج سازندگی بستری برای مردمی کردن اقتصاد است، اظهار کرد: برنامه بسیج سازندگی در سال جاری، خوشه بندی و تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش تولید در پایدارسازی مشاغل خرد و کوچک و خانگی ایجادشده در استان است.

وی با اشاره به راه اندازی و فعالیت 520 صندوق قرض الحسنه اشتغال زا ذیل بسیج سازندگی در نقاط مختلفی از استان سمنان اظهار کرد: به واسطه این صندوق های قرض الحسنه، 45 شرکت تعاونی اشتغال زا نیز راه اندازی شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه اشتغال زایی در سال 1401 و 6 ماهه نخست سال جاری افزود: در همین مدت، بیش از یک هزار و 852 نفر اشتغال به واسطه صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی در استان تثبیت شده است.

کاشفی تصریح کرد: همچنین از سال 1401 تا 6 ماهه نخست امسال، بیش از 255 نفر اشتغال جدید نیز به واسطه صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا بسیج سازندگی در مناطق محروم و کم برخوردار استان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 520 صندوق قرض الحسنه اشتغال زا در سمنان

راه اندازی 520 صندوق قرض الحسنه اشتغال زا در سمنان