مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-14اجتماعي

بیش از 3500 نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز هستند


حق دسترسی به امکانات آموزشی، بهداشت و سلامت، تردد ایمن در فضای شهری و مشارکت فعالانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی از مهمترین مطالبات روشندلان است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: حق دسترسی به امکانات آموزشی، بهداشت و سلامت، تردد ایمن در فضای شهری و مشارکت فعالانه در عرصه های سیاسی و اجتماعی از مهمترین مطالبات روشندلان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح روز شنبه 22 مهرماه در همایش بزرگداشت روز جهانی عصای سفید و مراسم تجلیل از نابینایان موفق استان البرز که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، با اشاره به اینکه 23 مهر ماه مصادف با 15 اکتبر به نام روز ایمنی عصای سفید نامگذاری شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 3519 نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند.

وی ادامه داد: این سازمان بر اساس اهداف و شرح وظایف خود تلاش می کند با سنجش دقیق سطح نیازهای افراد دارای معلولیت بینایی و انطباق نوع خدمات با سطح عملکرد و میزان محدودیت های این افراد، فرایند خدمت رسانی به آنها را براساس نیازهای روز گسترش داده و به سهم خود زمینه توانمندسازی و تلفیق اجتماعی آنها را فراهم کند.

وی با اشاره به مهم ترین مطالبات افراد نابینا و کم بینا توضیح داد: حق دسترسی به امکانات آموزشی، بهداشت و سلامت، تردد ایمن در فضای شهری و مشارکت فعالانه در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3500 نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز هستند

بیش از 3500 نابینا و کم بینا تحت پوشش بهزیستی البرز هستند