مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:212023-10-11بين الملل

حدود 700 پروژه آبی نیمه تمام در کشور وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، مجید جوانبخت ظهر امروز در آیین آبرسانی به 20 روستای الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد این شهرستان، اظهار کرد: پیروزی های مقاومت اسلامی در فلسطین را تبریک گفته و این پیروزی را نقطه عطفی در حرکت مقاومت و آغاز مرحله جدیدی از اضمحلال رژیم صهیونیستی می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: دلاوری های مردم غیور لرستان زبانزد عام و خاص است، انسان های دلیر که همواره پای نظام مانده و در صحنه های مختلف حضور داشته و دارند.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه کشوری کم آب هستیم، افزود: با محدودیت های زیرساختی منابع آبی در کشور مواجه هستیم، چرا که شکل زندگی مردم تغییر یافته، از این رو باید زیرساخت های جدید و مدرن ایجاد شود.

جوانبخت بیان داشت: دولت سیزدهم با بررسی های انجام شده 700 پروژه آبی نیمه تمام داریم که هر کدام برای تامین نیاز آبی و رفع مشکل آبی یک منطقه تعریف شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد بین 200 تا 300 پروژه را تحت عنوان پروژه های اولویت دار برنامه ریزی کردیم که به پروژه های مربوط به لرستان توجه ویژه شده است.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه در لرستان حدود 10 سد در دست اجرا داریم که از نظر تامین منابع آبی بسیار حائز اهمیت هستند، گفت: تکمیل و تامین اعتبارات پروژه های آبی لرستان در برنامه جدی وزارت نیرو قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 700 پروژه آبی نیمه تمام در کشور وجود دارد

حدود 700 پروژه آبی نیمه تمام در کشور وجود دارد