مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-10بين الملل

این پادشاه گواهینامه غواصی دارد! (+عکس)


علاقه به غواصی در این خانواده دیرینه است و پدر چارلز، شاهزاده فیلیپ، نیز در کلاس های شنا که در استخر کاخ باکینگهام برگزار می شد، مهارت شنا و شیرجه زنی را آموخته بود.

- خانواده سلطنتی اخیراً با انتشار یک خبر تأیید کرده که پادشاه چارلز اولین پادشاه بریتانیا است که در زمینه غواصی مهارت و مدرک لازم را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازbustle ، این خبر که سعی شده به آن در رسانه های انگلیسی آب و تاب زیادی داده شود، در اواخر سپتامبر، زمانی که چارلز در مرکز جهانی زیر آب در اسکاتلند ظاهر شد، سر و صدا کرد.

این پادشاه 74 ساله در طول سفر خود از نمایشگاه هایی که فناوری غواصی زیر آب، ثبت تصاویر سه بعدی زیر آب و صخره های مصنوعی سازگار با محیط زیست را نشان می داد، بازدید کرد.

در همین راستا حساب رسمی خانواده سلطنتی در اپلیکیشن ایکس (توییتر سابق) پستی را به اشتراک گذاشت و از چارلز به عنوان اولین پادشاه یاد کرد که مدرک و گواهینامه غواصی را اخذ کرده است.

در این پست عکس هایی از این پادشاهِ غواص نیز منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایندیپندنت، علاقه به غواصی در این خانواده دیرینه است و پدر چارلز، شاهزاده فیلیپ، نیز در کلاس های شنا که در استخر کاخ باکینگهام برگزار می شد، مهارت شنا و شیرجه زنی را آموخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پادشاه گواهینامه غواصی دارد! (+عکس)

این پادشاه گواهینامه غواصی دارد! (+عکس)