مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-15اقتصادي

صدور جواز تاسیس برای 2460 طرح صنعتی در کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حوزه طرح های صنعتی در دست اجرا، در حال حاضر برای 2 هزار و 460 طرح با پیش بینی مجموع سرمایه گذاری بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 38 هزار نفر جواز تاسیس صادر شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حوزه طرح های صنعتی در دست اجرا، در حال حاضر برای 2 هزار و 460 طرح با پیش بینی مجموع سرمایه گذاری بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 38 هزار نفر جواز تاسیس صادر شده است.

بختیار خلیقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از مهمترین طرح های صنعتی در دست اجرا می توان به طرح های تولید ورق گرم فولادی و آهن اسفنجی، شرکت صنایع فولاد کردستان، تولید گندله آهن شرکت صبا امید خاورمیانه، تولید شمش طلای شرکت توسعه معادن طلای کردستان، تولید فرو آلیاژ شرکت برسم لعل اسدآباد، طرح و توسعه تولید کاشی کسری و .

اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی در زمینه طرح های صنعتی مهم و پیشران و همچنین طرح های صنایع و معدن، مجوزهای لازم تا ظرف 24 ساعت برای سرمایه گذران صادر می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: با همت مسئولان و برنامه ریزی صمت در خصوص مجوزهای بی نام با هماهنگی مرکز خدمات سرمایه گذاری ورود شده و مجوزهای بی نام به نام سرمایه گذارانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور جواز تاسیس برای 2460 طرح صنعتی در کردستان

صدور جواز تاسیس برای 2460 طرح صنعتی در کردستان