مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-04سياسي

ابراز ناراحتی معاون سابق ترامپ از برکناری رییس مجلس نمایندگان آمریکا


معاون دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، در اظهاراتی نسبت به برکناری رییس مجلس نمایندگان آمریکا عمیقا ابراز ناراحتی و ناامیدی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس معاون سابق دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری وی با مورد انتقاد قرار دادن اقدام جمهوری خواهان راست گرای افراطی مجلس نمایندگان جهت اقدام برای برکناری کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا از سمت ریاست این مجلس، عنوان کرد: هرج و مرج هرگز به نفع آمریکا نیست.

   پنس که یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا هم هست، روز سه شنبه، زمانی متوجه برکناری مک کارتی شد که در دانشگاه جورج تاون واشنگتن در یک رویداد امنیت ملی و سیاست خارجی از سوی آسوشیتدپرس جهت سخنرانی شرکت کرده بود.

  زمانی که پنس از این رای تاریخی جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا علیه مک کارتی با خبر شد، عنوان کرد این اقدام در راستای  به حاشیه راندن حواس ها از مسائل دیگری است که برای مردم آمریکا بسیار مهم هستند.

   این نامزد سیاسی جمهوری خواه در رابطه با این ماجرا عنوان کرد: باید بگویم که هرج و مرج هرگز به نفع آمریکا و خانواده های آمریکایی که در حال مبارزه هستند، نیست و من عمیقا از این موضوع که تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان با همه نمایندگان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز ناراحتی معاون سابق ترامپ از برکناری رییس مجلس نمایندگان آمریکا

ابراز ناراحتی معاون سابق ترامپ از برکناری رییس مجلس نمایندگان آمریکا