مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-16بين الملل

واکنش نمایندگی ایران در نیویورک به قتل کودک 6 ساله آمریکایی - فلسطینی


نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک در واکنش به قتل یک کودک فلسطینی در آمریکا نسبت به تاثیر پیامدهای اطلاع رسانی نادرست درباره تحولات فلسطین اشغالی انتقاد کرد.

- نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک در واکنش به قتل یک کودک فلسطینی در آمریکا نسبت به تاثیر پیامدهای اطلاع رسانی نادرست درباره تحولات فلسطین اشغالی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش پلیس در مورد قتل کودک آمریکایی – فلسطینی در ایالت ایلینوی، یک صاحبخانه آمریکایی در ایالت ایلینوی روز یکشنبه یک زن مسلمان و پسر بچه شش ساله ای را هدف ده ها ضربه چاقو قرار داد، حمله ای که پلیس آن را به جنگ بین اسراییل و حماس مرتبط دانسته است.

این پسربچه که 26 بار هدف ضربه چاقو قرار گرفت، در بیمارستان جان باخت، اما زن 32 ساله ای که گفته می شود مادر اوست، احتمالا نجات یابد.

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک در پیامی در ایکس نوشت: گزارش های ساختگی از سر بریدن 40 نوزاد (ادعا شده توسط نتانیاهو) یک واکنش وحشتناک را برانگیخت که به جنایت نفرت انگیز ضد مسلمانان منجر شد که در آن یک آمریکایی با ضربات چاقو یک کودک 6 ساله را کشت و مادرش را زخمی کرد.

نمایندگی ایران خطاب به سارا سیندر، گزارشگر شبکه خبری سی ان ان نوشت: آیا ایده ای دارید که چگونه می توان پیامدهای اطلاع رسانی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نمایندگی ایران در نیویورک به قتل کودک 6 ساله آمریکایی - فلسطینی

واکنش نمایندگی ایران در نیویورک به قتل کودک 6 ساله آمریکایی - فلسطینی