مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-10اقتصادي

افتتاح 37 اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری های فارس طی سفر ریاست جمهوری


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس یکی از برنامه های سفر پیش رو ریاست جمهوری به این استان را افتتاح 37 اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری شهرستان های این استان عنوان کرد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس یکی از برنامه های سفر پیش رو ریاست جمهوری به این استان را افتتاح 37 اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری شهرستان های این استان عنوان کرد.

سیدمهدی خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه دو برنامه مرتبط با سفر ریاست جمهوری در پیش داریم، گفت: یکی از این ها بحث قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر است که در مرکز استان افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: بخشی از سرمایه گذاران به صورت جسته و گریخته به فرمانداری ها مراجعه کرده و عملاً میل دارند که پروژه های سرمایه گذاری را در شهرستان های خود اجرا کنند که در این زمینه تاکنون سردرگمی وجود داشته و این ها مرجع دسترسی برای مراجعه نداشتند لذا در سفر پیش رو ریاست جمهوری افتتاح 37 اتاق سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی را در فرمانداری های استان در دستور کار داریم که به احتمال زیاد در یکی از نشست ها از جمله نشست فعالان اقتصادی داخلی و خارجی از آن رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 37 اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری های فارس طی سفر ریاست جمهوری

افتتاح 37 اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری های فارس طی سفر ریاست جمهوری