مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-06سياسي

عشایر نیاز به اداره آموزش و پرورش در بوشهر دارند


اداره آموزش و پرورش عشایر در استان بوشهر ایجاد گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: مدرسه عشایری استان بوشهر زیر مجموعه اداره آموزش و پرورش عشایر سیار استان فارس است و با توجه به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان عشایری در استان بوشهر هستند می طلبد شاخه ای از آموزش و پرورش عشایر در این استان وجود داشته باشد.

وی افزود:  به دلیل نبود آموزش و پرورش عشایر در استان بوشهر معلمان برای پیگیری های اداری خود باید به استان فارس مراجعه کنند و همه این شرایط موجب بروز مشکلاتی برای دانش آموزان و معلمان شده است.

مصلح ابراز داشت : جامعه روستایی و عشایری خاستگاه تمدن بشری است که با فرهنگ و شیوه زندگی مخصوص خود مردمانی صبور، تلاشگر، معتقد و غیور را تربیت کرده اند.

این جامعه به عنوان سنگ زیربنای تولید، برخلاف نسبت جمعیتی پایین، نقش مهمی در امنیت، اقتصاد و استقلال کشور ایفا می کنند و به مثابه کانون های کوچک تولیدی، سهم بزرگی در توسعه همه جانبه دارند.

امام جمعه دشتستان اظهار داشت : اگر چه نفت، صنعت و خدمات سهم به سزایی در اقتصاد ملی دارند، اما اقتصاد روستایی و عشایری در مقابل منابع طبیعی پایان پذیر، جزو اقتصاد پایان ناپذیر محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر نیاز به اداره آموزش و پرورش در بوشهر دارند

عشایر نیاز به اداره آموزش و پرورش در بوشهر دارند