مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-04سياسي

انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایستگاه تعیین هیات های اجرایی


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: برابر قانون، دو هفته قبل از ثبت نام نهایی داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه تشکیل شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی اظهار داشت: طبق تقویم انتخاباتی 13 مهر تا 19 مهر، زمان تشکیل هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه به ریاست فرماندار، بخشدار، با عضویت یک حقوقدان با معرفی کتبی و رسمی رییس کل دادگستری استان، رییس ثبت احوال حوزه انتخابیه و 8 نفر معتمد محلی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران موظفند حداکثر 48 ساعت پس از آغاز مهلت یک هفته ای مشخص شده در قانون برای تعیین معمتدان اصلی و علی البدل عضو هیات اجرایی، 30 نفر از شخصیت های دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، علمی، اقتصادی و حقوقی معتمدین محلی را از بین اقشار واجد شرایط در ماده 41 قانون به منظور تایید صلاحیت به هیات نظارت مربوط معرفی کنند.

رفیعی افزود: پس از این مرحله و توافق با هیئت نظارت در خصوص لیست معتمدین، بلافاصله با حضور اعضای حقوقی و هیات نظارت جلسه ای برگزار خواهند کرد و حداقل با حضور 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایستگاه تعیین هیات های اجرایی

انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایستگاه تعیین هیات های اجرایی