مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-18بين الملل

اردن: دیگر عادت کردیم که اسراییل نخست انکار می کند و بعدا مسئولیت را می پذیرد


وزیر خارجه اردن روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفت دیگر عادت کرده ایم که اسراییل نخست کاری را که مرتکب شده انکار می کند اما بعدا مسئولیت آن را می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن روز چهارشنبه فرافکنی رژیم صهیونیستی در خصوص جنایت بیمارستان المعمدانی را رد کرد.

وی که با شبکه خبری سی ان ان مصاحبه می کرد، در رد ادعای صهیونیست ها در خصوص اصابت راکت مقاومت به بیمارستان المعمدانی گفت: شاهد آن بودیم که هزاران موشک از غزه شلیک شده اما هیچ کدام خسارت و تلفاتی که شب گذشته شاهد آن بودیم را به همراه نداشته است .

الصفدی اضافه کرد: مردم دیگر به این موضوع عادت کرده اند که اسراییل نخست کاری را که مرتکب شده انکار می کند و بعدا مسئولیت آن را می پذیرد .

وزیر خارجه اردن گفت: هدف قرار دادن بیمارستان، جنایت جنگی است و با وجود آنکه اسراییل انکار می کند اما همگان آن را مسئول می دانند .

رژیم صهیونیستی شب گذشته (سه شنبه، 17 اکتبر) بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و آوارگان فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی موجب شهادت دست کم 500 نفر شد.

برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: دیگر عادت کردیم که اسراییل نخست انکار می کند و بعدا مسئولیت را می پذیرد

اردن: دیگر عادت کردیم که اسراییل نخست انکار می کند و بعدا مسئولیت را می پذیرد