مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 02:452023-10-01سياسي

مشکلات مسکن مهر خرم آباد رفع می شود


معاون استاندار لرستان در بازدید از فاز 1و2 مسکن مهر کمالوند که به منظور بررسی و مرتفع کردن مسائل و مشکلات این مناطق صورت گرفت، گفت: مردم باید مسئولین را نقد کرده و مسائل و مشکلات خود را برای ارائه خدمت بیان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند در بازدید از فاز 1و2 مسکن مهر کمالوند که به منظور بررسی و مرتفع کردن مسائل و مشکلات این مناطق صورت گرفت، اظهار کرد: مردم باید مسئولین را نقد کرده و مسائل و مشکلات خود را برای ارائه خدمت بیان کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما میراث دار اقدامات دولت های گذشته هستیم، افزود: پذیرفته نیست مردم بدون امکانات رفاهی و زیرساختی با کیفیت پایین زندگی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید براینکه باید هرچه سریع تر نسبت به ایجاد زیرساخت ها ی شهری و امکانات رفاهی عمومی که از اختیارات و وظایف دولت است اقدام کرد، گفت: راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر تکالیفی بر عهده داشته که تاکنون انجام نگرفته است، برای همین طی تفاهم نامه ای از طریق تهاتر، زمین فاز 1 و2 مسکن مهر کمالوند را در اختیار شهرداری قرار دهد تا زیرساخت های شهری برای مردم این مناطق در کوتاه ترین زمان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن مهر خرم آباد رفع می شود

مشکلات مسکن مهر خرم آباد رفع می شود