مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-15سياسي

مطلوب اسلام امریکایی، جوان بی تفاوت و دانشگاه غیرسیاسی است


مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: مطلوب اسلام امریکایی، جوان بی تفاوت و دانشگاه غیرسیاسی است تا بتواند خط مقدم مواجهه با دشمن که دانشگاه است را به راحتی شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، گردهمایی تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان با حضور مهدی عباسی مهر، مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها و به میزبانی دانشگاه هرمزگان در سالن فرهنگ این دانشگاه برگزار شد.

مهدی عباسی مهر در این نشست با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه در شرایط روز جامعه تصریح کرد: این دوره یک فرصت طلایی و بزرگ است و صرفاً نباید اهداف تشکل را جهاد در راه خدا، اردو و.

دید.

ما در زندگی باید نگاه تحول خواهانه داشته باشیم.

وی با بیان این که مدیر، پزشکان و آینده سازان این مملکت از دانشگاه می آیند، افزود: امام رسالت انجمن های اسلامی را رسالت انبیا می دانست.

تمام شهدا در جایگاه بچه های تشکل ها بودند.

آنچه در دانشگاه ها و تشکل ها عرضه می شود میلیاردها دلار ارزش دارد و نمی شود آن را ارزان فروخت بلکه برای معامله آن باید پای معاملات بزرگ رفت.

  سدی برای آرمانخواهی وجود ندارد مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها اضافه کرد: میزان وقت، انرژی و تحمل ما، ناظر به دغدغه های ما در سطح خانواده یا کشور یا امت است بنابراین برای رسیدن به توفیقات باید مسیر پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلوب اسلام امریکایی، جوان بی تفاوت و دانشگاه غیرسیاسی است

مطلوب اسلام امریکایی، جوان بی تفاوت و دانشگاه غیرسیاسی است