مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:002023-09-30سياسي

ماجرای ترک تشریفات در شهرداری اهواز و حرف و حدیث ها


به منظور برچیدن زمینه های فساد، لزوم شفافیت در معاملات شهرداری اهواز هر روز بیشتر احساس می شود تا مشخصات پروژه ها و پیمانکارها مشخص شود و مردم بدانند چه تعداد معامله به صورت ترک تشریفات انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، انتشار سخنانی از عضو شورای شورای شهر درباره ترک تشریفات شهردار اهواز، بازتاب گسترده و انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

سید جواد رضوی گفته بود: شهرداری اهواز تنها در 2 ماه حدود 170 میلیارد تومان با ترک تشریفات پروژه ها را به شرکت های مختلف واگذار کرده است.

پس از آن استاندار خوزستان نیز به موضوع ترک تشریفات ورود کرده و اظهار کرد: اجرای پروژه ها در قالب ترک تشریفات زمینه بروز رانت و سوء استفاده را ایجاد می کند و مدیران نباید اجازه دهند چنین مسائلی رخ دهد و مناقصه ها به موقع و پیش از پایان سال مالی انجام شود.

محراب افزود: در سفارش خریدها باید از چند مرکز استعلام قیمت محصول مشابه انجام شود و منهای هزینه حمل و نقل با محصول سفارش داده شده مقایسه قیمت انجام گیرد تا هزینه های اضافی بابت قیمت های کاذب ایجاد نشود.

پیمانکاران همشهری! خریدها و عقد قرارداد بدون طی شدن مراحل تشریفات اداری به ویژه با پیمانکاران اصفهانی در ماه های قبل هم رسانه ای شده بود و پورموسوی رییس شورای شهر اهواز در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ترک تشریفات در شهرداری اهواز و حرف و حدیث ها

ماجرای ترک تشریفات در شهرداری اهواز و حرف و حدیث ها