مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-17سياسي

سامانه های مراکز ارائه دهنده خدمات به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می شوند


وزارت بهداشت و درمان مکلف شد که کلیه سامانه های مراکز ارائه دهنده خدمات و کالای سلامت را به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل کند.

- وزارت بهداشت و درمان مکلف شد که کلیه سامانه های مراکز ارائه دهنده خدمات و کالای سلامت را به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم، جزء 1 بند الف ماده 69 لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، برای ارتقای کیفیت خدمات، کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مندی بیماران اقدامات زیر انجام می گیرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف است با هدف ایجاد نظام هوشمند اطلاعات سلامت و استقرار کامل پزشک خانواده و نظام ارجاع در بستر الکترونیکی، ظرف دوسال از اجرای این قانون، با تنظیم مقررات مورد نیاز و آماده سازی مراکز امن داده و استقرار امضای الکترونیکی، با رعایت قانون داده ها و اطلاعات ملی پایگاه ملی سلامت کلیه سامانه های مراکز ارائه دهنده خدمات و کالای سلامت از جمله سامانه های بیمارستانی، نسخه نویسی و نسخه پیچی سرپایی (بر اساس طرح و ضوابط نسخه الکترونیکی)، نرم افزارهای حوزه بهداشتی (سطح اول خدمات سلامت)، سامانه کنترل و ممیزی اسناد سلامت و سامانه های خودمراقبتی را به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های مراکز ارائه دهنده خدمات به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می شوند

سامانه های مراکز ارائه دهنده خدمات به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل می شوند