مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-01سياسي

توافق امنیتی ایران و عراق، دقیق و کامل اجرا شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق، ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل توافق امنیتی تهران-بغداد، - دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق، براجرای دقیق و کامل توافق امنیتی تهران-بغداد تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق، ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل توافق امنیتی تهران-بغداد، گفت: این توافق تضمین کننده امنیت مرز های دو کشور و نقشه راه معقول و مناسبی برای حذف مؤلفه های ناامن کننده در دو کشور و منطقه است.

احمدیان همچنین در این دیدار با تشکر از حسن همکاری و تمهیدات دولت عراق در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین و همچنین میهمان نوازی گرم مردم عراق، تصریح کرد: مراسم اربعین علاوه بر ابعاد مهم سیاسی و فرهنگی و برکات معنوی آن موجب نزدیکی هر چه بیشتر دو ملت مسلمان و شیعه ایران و عراق شده است.

او با اشاره به توافقات ایران و عراق در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی گفت: ظرفیت های بسیار زیادی برای ارتقا همه جانبه روابط دو کشور در بخش های مختلف به صورت بالقوه وجود دارد که باید با تشریک مساعی و تلاش مضاعف آن را فعلیت بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق امنیتی ایران و عراق، دقیق و کامل اجرا شود

توافق امنیتی ایران و عراق، دقیق و کامل اجرا شود