مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:222023-10-22اقتصادي

بستر رودخانه سفیدرود از تصرفات آزاد شد


به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان، 6 مورد از تصرفات بستر رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه به ارزش ریالی تقریبی 50 میلیارد ریال معادل 5 میلیارد تومان آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرّمی امروز در جمع خبرنگاران و در جریان بازدید از برخی حریم رودخانه ها اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها، انهار و کانال ها، برکه های طبیعی توسط گروه گشت و بازرسی آب منطقه ای گیلان انجام و پیگیری های حقوقی نسبت به تجاوز به حرائم رودخانه ها صورت گرفت.

  وی با اشاره به اعمال قانونی درباره 6 مورد از تصرفات بستر رودخانه سفیدرود در آستانه اشرفیه گفت: آزادسازی اراضی انجام شده در مناطق کورکاء و کینچاه از توابع شهرستان آستانه اشرفیه، به ارزش ریالی تقریبی 50 میلیارد ریال معادل 5 میلیارد تومان بوده است.

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی و همراهی عوامل انتظامی در راستای حفظ حقوق بیت المال، افزود: متصرفین از طریق چپر نمودن، حصار و فنس کشی اقدام به کشت کار سیفی جات، درخت و برپایی آلاچیق بصورت غیر قانونی کرده بودند.

  پایان پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر رودخانه سفیدرود از تصرفات آزاد شد

بستر رودخانه سفیدرود از تصرفات آزاد شد