مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-09سياسي

رییس قوه قضاییه: پرونده معدن طزره دامغان با سرعت پیگیری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دادگستری استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به حادثه معدن طزره دامغان که به جان باختن و مجروح شدن عده ای از افراد انجامید، اظهار کرد: از قرار معلوم، شرکت اداره کننده معدن طزره دامغان که اخیراً در آن حادثه ای منجر به فوت و جرح رخ داد و پیش تر نیز در همان معدن چنین رخدادی به وقوع پیوسته بود، همان شرکتی است که چند سال پیش متولی معدن فروریخته ای در استان دیگری بود؛ این مقوله باید به طور ویژه و مجدانه بررسی و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه، دادستان کل کشور با همراهی سایر مسؤولان ذی ربط اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کند.

رییس قوه قضاییه گفت: چنانچه قصور و تقصیری در این موضوع متوجه متولیان امر در شرکت مزبور است، باید برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.

محسنی اژه ای بیان کرد: چنانچه کارفرمایان در شرکت مزبور، اصول و مؤلفه های ایمنی را رعایت و لحاظ کرده بودند، نیز باید موضوع به درستی و شفافیت ارائه و تبیین شود.

وی گفت:؛ طبق اعلام رییس کل دادگستری استان سمنان، در فقره مورداشاره منتظر وصول نظریه کارشناسی و نظریه پزشکی قانونی هستند؛ تأکید می کنم که در این رابطه سرعت عمل به خرج داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: پرونده معدن طزره دامغان با سرعت پیگیری شود

رییس قوه قضاییه: پرونده معدن طزره دامغان با سرعت پیگیری شود