مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-06سياسي

فرمانده کل ارتش فرارسیدن هفته فرماندهی انتطامی را تبریک گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیام تبریک فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی اظهار داشت: - هفته انتظامی کشور فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه امنیت و خدمات ارزشمند آن سازمان خدوم، جهادگر و مردمی است.

جای جای ایران سربلند اسلامی از جاده ها، مرز ها و شهر ها همچنین میادین و عرصه های بزرگ اقتدارآفرین و امیدبخش در رویداد ها و مناسبت های ملی و مذهبی، بر تلاش جهادی همرزمان عزیزمان در فرماندهی انتظامی شهادت می دهند.

از نقاط اوج خدمتگزاری همرزمان عزیز در فرماندهی انتظامی، باید به خدمات بی دریغ و شبانه روزی در اربعین تاریخی و شگفتی ساز سال جاری به میلیون ها زائر کربلای حسینی اشاره کرد.

تقدیم قریب به پنجاه شهید در سال جاری در مواجهه با حملات تروریستی، مراقبت های مرزی، درگیری با اشرار و مقابله با برهم زنندگان امنیت، موید تلاش مومنانه برای ایجاد و پایداری نظم، آرامش و امنیت در گستره ایران عزیز است.

فرماندهی انتظامی کشور که از ستون ها و مظاهر امنیت ملی به شمار می رود با اقتدار و مهربانی توامان و با رویکرد تحولی، اشراف و تسلط اطلاعاتی، با استفاده از توانمندی های حرفه ای و تخصصی و بهره مندی از ابزار های نوین از هیچ تلاشی در تحقق زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه و گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش فرارسیدن هفته فرماندهی انتطامی را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش فرارسیدن هفته فرماندهی انتطامی را تبریک گفت