مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 00:152023-10-19فرهنگي

از شوک یک قتل تا بازگشت قاتلان به صحنه جرم


از قتل داریوش مهرجویی و همسرش و روایت های پس از آن تا دستگیری قاتلان، درگذشت چهار هنرمند، افتتاح چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، - انتصاب دبیر کانون کارگردانان خانه تئاتر، بازگشت دوباره مازیار لرستانی به صحنه تئاتر، تعطیلی سینما، تئاتر و کنسرت برای همدردی با مردم فلسطین، معرفی نامزدهای نهایی جایزه مهرگان علم، توقف سفر ایرانی ها به سوریه، پیشنهاد ایران به ازبکستان و تاجیکستان برای لغو روادید، ثبت کندوان در فهرست بهترین دهکده های جهانی گردشگری و کشف های جدید در شرق و جنوب ایران از اخبار فرهنگی هنری این هفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای باقی مانده مهرماه، وقتی هنوز مردم و هنرمندان در شوک درگذشت آتیلا پسیانی بودند، باز هم خبر تلخ درگذشت یکی از هنرمندان بنام ایرانی، فرهنگ و هنر را زیر و رو کرد.

این بار اما خبر شوکه کننده درباره قتل کارگردان موج نو سینمای ایران و همسر نویسنده اش، وحیده محمدی فر بود، آن هم در خانه شخصی شان! برپا شد.

بیشتر بخوانید: همسرش نیز عصر پنجشنبه به شهرک محل زندگی داریوش مهرجویی در اطراف کرج که قتل در آن جا اتفاق افتاده است، رفتند و در جمع خبرنگاران حوادث که از ساعاتی قبل در انتظار بازسازی صحنه قتل بودند، حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شوک یک قتل تا بازگشت قاتلان به صحنه جرم

از شوک یک قتل تا بازگشت قاتلان به صحنه جرم