مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-06سياسي

تبلیغات رسانه ای، تنفس مصنوعی صهیونیستی که نفس هایش به شمار افتاده


امروز تبلیغات رسانه ای به استعمار، استکبار و صهیونیستی که نفس هایشان به شماره افتاده، تنفس مصنوعی می دهد و یک یا حسین (ع) تبلیغاتی و رسانه ای و معرفتی لازم است که این غده سرطانی ریشه کن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تاکید بر اتصال امت با ولایت و این جایگاه الهی اظهارداشت: شعار جریان استعماری عصر حاضر این است که تفرقه بینداز و حکومت کن، اما این فقط مربوط به زمان کنونی نیست بلکه از گذشته هم دشمن با همین ترفند بین حاکمیت، مردم و ولایت فاصله می انداخت.

   وی تفرقه انداختن بین امت و ولایت و همچنین بین جامعه و کشورهای اسلامی را راهبرد اصلی دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد با تفرقه انداختن نگذارد کشورهای اسلامی متحد باشند و جبهه آخرالزمانی در اسلام تشکیل شود.

خطیب جمعه مرکز خراسان جنوبی در ادمه بیان کرد: بزرگترین راه و جهاد در حال حاضر مقابله عملی و گفتاری با شعار تفرقه بینداز و حکومت کن است و امروز یاوران امام زمان(عج) و شهدا و ولی فقیه و منتظران و ارادتمندان به جبهه مقاومت باید هر کدامشان یک رسانه قوی و آگاه باشند که نه تنها تحت تاثیر اخبار آلوده دشمن قرار نگیرند بلکه پادزهر و نقطه مقابل آن را آماده و با حالت ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات رسانه ای، تنفس مصنوعی صهیونیستی که نفس هایش به شمار افتاده

تبلیغات رسانه ای، تنفس مصنوعی صهیونیستی که نفس هایش به شمار افتاده