مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-09بين الملل

سوناک پیگیر اتباع انگلیس در سرزمین های اشغالی شد


ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در گفت وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیگیر اتباع این کشور در رژیم صهیونیستی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، پس از آنکه از سوی منابع خبری اعلام شد در درگیری ها در نوار غزه یک تبعه انگلیس کشته و یک تبعه دیگر این کشور مفقود شده است، سوناک روز یکشنبه تایید کرد که مقامات وزارت خارجه انگلیس با همتایان اسراییلی خود در خصوص وضعیت اتباع انگلیس در این کشور در تماس هستند.

دفتر نخست وزیر انگلیس با صدور بیانیه ای از تماس تلفنی سوناک و نتانیاهو خبر داد و نوشت: نخست وزیر انگلیس در گفت وگو با نتانیاهو ضمن پیگیری اتباع این کشور در (رژیم) اسراییل تاکید کرد که لندن از قدرت دیپلماسی خود برای پایان دادن به خشونت ها استفاده خواهد کرد.

بنا بر این بیانیه، سوناک در این تماس با تاکید بر حمایت لندن از (رژیم) اسراییل، از طرفین درگیری خواسته است تا خویشتن داری نشان دهند.

نخست وزیر انگلیس در این تماس تلفنی، افزود: هیچ کس نمی خواهد شاهد تشدید تنش در منطقه باشد و انگلیس و متحدانش از همه بازیگران منطقه ای می خواهند که از این درگیری به عنوان فرصتی برای دامن زدن به خشونت های بیشتر استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوناک پیگیر اتباع انگلیس در سرزمین های اشغالی شد

سوناک پیگیر اتباع انگلیس در سرزمین های اشغالی شد