مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-08سياسي

خدمات حقوقی؛ راهگشایی برای خودکفایی مددجویان


رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، ارائه خدمات و رفع مشکلات حقوقی مددجویان را مسیری برای خودکفایی آنان مطرح کرد.

- جواد کرانی، رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس اصفهان اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال هزار و 430 خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد سراسر استان به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

    وی با اشاره به اینکه 31 اداره این نهاد، خدمات حقوقی به مددجویان را از طریق میز خدمت ارائه می کنند، ادامه داد: وکلای نیکوکار این نهاد با حضور هفتگی در شهرستان ها و استقرار در میز خدمت حقوقی، به پرونده های مددجویان تحت حمایت که بواسطه بعد مسافت و رنج سفر قادر به حضور در مرکز استان نبودند، رسیدگی کردند.

       کرانی با قدردانی از همراهی وکلای نیکوکار در ارائه خدمت به مددجویان، افزود: در این مدت 45 وکیل نیکوکار در ارائه خدمات به مددجویان با این نهاد همکاری داشتند و 27 پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت نیز در راستای ارائه خدمات حقوقی اعم از ارائه مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکواییه، تنظیم لایحه دفاعیه و حضور در جلسات دادرسی به کانون وکلا و مرکز وکلای دادگستری و قوه قضاییه ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات حقوقی؛ راهگشایی برای خودکفایی مددجویان

خدمات حقوقی؛ راهگشایی برای خودکفایی مددجویان