مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-15سياسي

رییس دیوان محاسبات: برای پرداخت مطالبات کشاورزان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد


رییس کل دیوان محاسبات کشور در دیدار رییس سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران باید تسریع شود و دیوان محاسبات از هیچ نوع کمک و اقدامی برای پرداخت این مطالبات دریغ نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور در نشستی که با رییس سازمان هدفمندی یارانه ها داشت راهکارهایی را برای تامین حقوق کشاورزان مطرح کرد و گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران باید تسریع شود و دیوان محاسبات از هیچ نوع کمک و اقدامی برای پرداخت این مطالبات دریغ نخواهد کرد.

درخواست برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس برای پرداخت مطالبات گندمکاران این روزها بسیاری از کشاورزان پیگیر دریافت مطالبات خود از دولت هستند و بسیاری از مخاطبان خبرگزاری فارس هم ثبت پویش های مختلفی خواستار پرداخت این مطالب شده اند.

 دولت تا کنون بیش از 80 درصد مطالبات گندمکاران را پرداخت کرده و برای پرداخت مابقی آن هم زمان مشخص شده است.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها: آماده ایم تا هر اقدام لازمی را برای تامین حقوق کشاورزان انجام دهیم سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها که به همراه معاونین خود به دیدار رییس کل دیوان محاسبات کشور رفته بود هم گزارشی از عملکرد سازمان هدفمندسازی یارانه ها در زمینه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان محاسبات: برای پرداخت مطالبات کشاورزان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد

رییس دیوان محاسبات: برای پرداخت مطالبات کشاورزان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد