مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-24سياسي

گفتگوی ادیان با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و دینی کشورهای عضو مجمع مجالس آسیایی


رییس دوره ای هیات پارلمانی ایران در مجمع مجالس آسیایی پیشنهاد گفت وگوی فرهنگ و ادیان با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و دینی کشورهای عضو این مجمع را داد.

- ایسنا/کرمان رییس دوره ای هیات پارلمانی ایران در مجمع مجالس آسیایی پیشنهاد گفت وگوی فرهنگ و ادیان با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و دینی کشورهای عضو این مجمع را داد.

دکترمحمدمهدی زاهدی در سخنرانی خود در این مجمع که در باکو پایتخت آذربایجان ایراد شد، اظهار کرد: اهانت به قرآن کریم به هیچ وجه مورد قبول جامعه بین الملل نیست و به شدت آن را محکوم می کنیم.

وی افزود: از مجمع مجالس آسیایی تقاضا داریم با صدور قطعنامه به عنوان یک نهاد بین المللی این اقدام قبیح را به شدت محکوم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیشنهاد مورد تایید کشورهای عضو قرار گرفت و دستور صدور قطعنامه به دبیرخانه APA داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در بخش دیگری از سخنانش توجه بیش از پیش به حوزه فرهنگ و ادیان را خواستار شد و این موضوع را کلید حل چالش ها و مشکلات قرن حاضر دانست.

وی در این خصوص پیشنهاد گفت وگوی فرهنگ و ادیان با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و دینی کشورهای عضو در مجمع مجالس آسیایی را داد و درخواست کرد در قطعنامه های مختلف مجمع مجالس آسیایی اعضاء به این موضوع عنایت ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی ادیان با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و دینی کشورهای عضو مجمع مجالس آسیایی

گفتگوی ادیان با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و دینی کشورهای عضو مجمع مجالس آسیایی