مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-07اقتصادي

برپایی 45 غرفه از محصولات روستایی هرمزگان در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نرگس غلامپور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در حاشیه برگزاری نمایشگاه محصولات روستایی در تهران در جمع خبرنگاران گفت: - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: 45 غرفه از توانمندی ها و محصولات روستایی استان هرمزگان در مصلی تهران برپا شده که مردم می توانند برای بازدید و خرید به آنها مراجعه کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نرگس غلامپور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در حاشیه برگزاری نمایشگاه محصولات روستایی در تهران در جمع خبرنگاران گفت: انواع تولیدات روستایی هرمزگان در قالب 45 غرفه در زمینه های مختلفی از جمله محصولات فرآوری شده خوراکی، صنایع دستی، البسه و دانش بنیان در محل مصلی تهران به مدت 7 روز عرضه می شود.

  وی افزود: این عرفه ها در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری تا تاریخ 18 مهرماه برپا خواهند بود و مردم می توانند با مراجعه به این نمایشگاه از غرفه های محصولات روستایی هرمزگان بازدید و خرید نمایند.

  غلامپور با بیان اینکه نمایش آیین های بومی و موسیقی سنتی روستاهای هرمزگان از دیگر بخش های این نمایشگاه است خاطر نشان کرد: معرفی فرهنگ و پوشش و همچنین جاذبه های خاص و کم نظیر روستاهای استان هرمزگان در زمینه گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 45 غرفه از محصولات روستایی هرمزگان در پایتخت

برپایی 45 غرفه از محصولات روستایی هرمزگان در پایتخت