مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-16اقتصادي

6 تن فرآورده دامی غیربهداشتی در شازند کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیرکل دامپزشکی شازند گفت: شش هزار و 130 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد غیربهداشتی، در بازرسی های بهداشتی از فرآیند حمل، - مدیرکل دامپزشکی شهرستان شازند از کشف 6 هزار و 130 کیلوگرم مرغ منجمد غیربهداشتی طی بازرسی از سردخانه ای در شهر شازند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیرکل دامپزشکی شازند گفت: شش هزار و 130 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد غیربهداشتی، در بازرسی های بهداشتی از فرآیند حمل، توزیع و عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در این شهرستان کشف و معدوم سازی گردید.

وی افزود: در جریان بازرسی از سردخانه یک واحد صنعتی و مشاهده شرایط ارگانولپتیک نامطلوب محموله موجود، و نیز وجود محموله فاقد مجوز حمل بهداشتی قرنطینه ی دامپزشکی، اقدامات لازم و نمونه برداری انجام و به آزمایشگاه مرجع اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ارسال شد.

پس از مشاهده نتایج آزمایشات مربوطه این محموله غیر بهداشتی و نامناسب جهت مصرف تشخیص داده شد که بلافاصله با دستور مقام قضایی معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ادامه داد: هفت هزار و 833 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ در جریان بازرسی از واحد های تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان شازند از ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 تن فرآورده دامی غیربهداشتی در شازند کشف شد

6 تن فرآورده دامی غیربهداشتی در شازند کشف شد