مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-02پزشكي

جدال میان حکیمان و پزشکان/ طب سنتی و ایرانی از اساس وجود دارد؟


رضا ملک زاده وزیر پیشین بهداشت گفت: ما باید با کل جریان شبه علم که متاسفانه به دانشگاه های ما هم کشیده شده است مبارزه کنیم؛ با اقدام غیرمنطقی درباره پذیرش دانشجویان در رشته های طب سنتی، - رضا ملک زاده وزیر پیشین بهداشت گفت: ما باید با کل جریان شبه علم که متاسفانه به دانشگاه های ما هم کشیده شده است مبارزه کنیم؛ با اقدام غیرمنطقی درباره پذیرش دانشجویان در رشته های طب سنتی، تاسیس درمان های طب سنتی و اقداماتی که اساساً براساس موضوعات غیرعلمی است و هیچ گونه شاهدی برای آن وجود ندارد.

هم میهن نوشت: حدود یک ماه پیش بود که خبر رسید حسین روازاده، پزشکی که از روش های طب سنتی- اسلامی برای درمان بیماران استفاده می کرد، توسط وزارت بهداشت از طبابت ممنوع شده است.

  او پیش از این درباره واکسن کرونا گفته بود: واکسن وارداتی در صورت تزریق به مردم باعث مرگ آن ها می شود و حجامت، قطره حنظل، جوش شیرین راه درست برای درمان کرونا است.

پس از انتشار این سخنان، رییس وقت هیئت مدیره نظام پزشکی تهران در نامه ای از دکتر روازاده خواسته بود در اسرع وقت با معرفی خود به دادستانی انتظامی سازمان نظام پزشکی، مستندات علمی اظهارات خود درباره کرونا را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال میان حکیمان و پزشکان/ طب سنتی و ایرانی از اساس وجود دارد؟

جدال میان حکیمان و پزشکان/ طب سنتی و ایرانی از اساس وجود دارد؟