مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-25فرهنگي

اکران 5 فیلم دفاع مقدس در سینما هویزه مشهد


اکران فیلم های سینمایی دفاع مقدس فیلم سازان مشهدی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس سینمایی هویزه اکران می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی اکران فیلم های سینمایی دفاع مقدس فیلم سازان مشهدی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس سینمایی هویزه اکران می شود.

به مناسبت گرامیداشت چهل وسومین سالروز دفاع مقدس، انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تحت عنوان سینمای جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در 5 روز متوالی فیلم های فیلمسازان مشهدی در حوزه دفاع مقدس را در پردیس سینمایی هویزه به اکران می گذارد.

این اکران ها از سه شنبه 4 مهر با اکران فیلم به کبودی یاس به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری آغاز می شود.

در خلاصه داستان این فیلم که در بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین جلوه های وِیژه و نگاه ملی شده ، آمده است برونسی فرمانده ای است که لحظه ای در اصول خود تردید نمی کند، برونسی از جبهه به شهر می آید تا هم رزمان عملیات خیبر را جمع کرده و برای عملیات بدر به جبهه بروند اما هر یک از آن ها مسائلی دارند که برونسی باید حل کند .

در دومین روز، 5 مهرماه فیلم مردی شبیه باران به نویسندگی و کارگردانی سعید سهیلی اکران می شود که در خلاصه داستان آن آمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 5 فیلم دفاع مقدس در سینما هویزه مشهد

اکران 5 فیلم دفاع مقدس در سینما هویزه مشهد