مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:152023-09-26پزشكي

افزایش داروخانه ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان


سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از صدور مجوز چهار داروخانه جدید در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- دکتر حمیدرضا حافظی 4 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هیچ مشکلی برای اعطای مجوز به متقاضیان راه اندازی داروخانه در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه وجود ندارد.

وی از راه اندازی یک داروخانه جدید شبانه روزی در شهر سمنان و یک داروخانه شبانه روزی در شهر مهدیشهر خبر داد و تصریح کرد: خدمت رسانی و دسترسی مطلوب مردم به داروخانه ها در تمامی ساعات شبانه روز یکی از اهداف مهم معاونت غذا و داروی دانشگاه است.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت منطقه شمالی شهر سمنان، عدم ارائه خدمت توسط داروخانه شبانه روزی در این منطقه و وجود ساختمان پزشکان و حضور تعداد زیادی از پزشکان در این منطقه؛ مجوز راه اندازی داروخانه شبانه روزی در ساختمان بوعلی سمنان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر و این داروخانه راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر تاکنون دو داروخانه شبانه روزی جدید در شهرهای سمنان و مهدیشهر راه اندازی شدند و همچنین در شهرستان دامغان نیز دو مجوز راه اندازی داروخانه شبانه روزی از سوی این معاونت صادر شده ولی تاکنون خود متقاضیان اقدامی در خصوص معرفی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش داروخانه ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

افزایش داروخانه ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان