مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-03سياسي

حفظ وحدت امت اسلامی یک واجب شرعی است


عالم اهل سنت در همایش منادیان وحدت لارستان حفظ وحدت را واجب شرعی دانست و گفت: هرکسی که خود را مسلمان می داند باید به دستور خداوند بر چنگ زدن به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه عمل کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، معاون قرانی مجتمع علوم دینی شهرستان اوز در همایش منادیان وحدت لارستان حفظِ وحدت را بر همه مسلمان ها واجب دانست و اظهار داشت: در این ایام سخن از وحدت است و تمام افراد منصوب به دین اسلام مسئولیت دارند و بر آنها واجب شرعی است که به وحدت امت واحده عمل کنند.

شیخ محد زمان زمانی افزود: وحدت نهالی است که اسلام حفظ و بقای آن را از ما خواسته است، در این مسیر آفت هایی است که می خواهد این درخت را از پای درآورد باید نگاهمان به قرآن باشد تا از کلمات و رهنمودهای الهی استفاده کنیم.

این عالم اهل سنت افکار انحرافی را آسیب زننده به مسلمانان دانست و گفت: راه مستقیم که سبب رسیدن به خداوند می شود واضح و مشخص است، دستورات و اوامر مشخص است تا این شجره طبیه را حفظ کنیم، از راه ها و افکار منحرف نباید پیروی کرد، اینها آفت هایی است که به این صراط مستقیم آسیب می زند در واقع به انسانهایی که دچار انحراف می شوند آسیب می زند.

معاون قرآنی مجتمع علوم دینی اوز با یادآوری هشدار قرآن به کسانی که دنبال تفرقه هستند تصریح کرد: در سوره آل عمران خداوند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت امت اسلامی یک واجب شرعی است

حفظ وحدت امت اسلامی یک واجب شرعی است