مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-21اقتصادي

کمک های نقدی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین از مرز 155 میلیارد ریال گذشت


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به زلزله زدگان افغانستان و مردم مظلوم فلسطین از طریق شماره حساب های رسمی جمعیت هلال احمر از مرز 155 میلیارد ریال گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی ،رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف بشردوستانه خود در امدادرسانی به آسیب دیدگان از زلزله ولایت هرات در افغانستان و نیز کمک به آوارگان جنگی به ویژه زنان و کودکان بی گناه غزه،از 17 مهرماه اقدام به اعلام دو پویش بشردوستی و آفتاب مهربانی کرده است.

سلیمی افزود: این دو پویش با هدف جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی اجرا شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای اعلام رسمی پویش ها در تاریخ 17 مهرماه تا روز پنجشنبه 27 مهرماه در مجموع 155 میلیارد و 742 میلیون ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب های رسمی جمعیت هلال احمر واریز شده است.

رییس سازمان داوطلبان تصریح کرد: از مجموع مبالغ واریزی، 120 میلیارد ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و 35 میلیارد و 713 میلیون ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله زدگان افغانستان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های نقدی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین از مرز 155 میلیارد ریال گذشت

کمک های نقدی هموطنان به مردم افغانستان و فلسطین از مرز 155 میلیارد ریال گذشت